WorkFit Take It! | Siedzenie Twój wróg!

Siedzenie Twój wróg!

Pozycja siedząca, która przyjmujemy na kilka a nawet kilkanaście godzin w ciągu dnia, powoduje wzmożone napięcie mięśni pleców, rąk i nóg, pogorszenie pracy serca, układów krwionośnego i limfatycznego. W zasadzie szkodliwe skutki można by wymieniać długo, zajmijmy się lepiej ich zapobieganiem. Mamy dla Was kilka prostych sposobów, dzięki którym można je ograniczyć!

  • staraj się aby biodra, klatka piersiowa i głowa były w jednej linii z komputerem
  • pamiętaj aby w czasie pisania na klawiaturze nadgarstki i przedramiona miały podparcie
  • maksymalnie co godzinę zrób 2/3 minuty przerwy, wykonaj parę przysiadów, krążenia ramion
  • i najważniejsze staraj się siedzieć jak najmniej 🙂

WorkFit Warsztat


Dowiedz się więcej na www.workfit.pl

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s