Działamy, Ćwiczymy | Siłownia plenerowa cz.1

Tym razem chcielibyśmy zachęcić Was do ćwiczenia na świeżym powietrzu. W całej Warszawie jest wiele siłowni plenerowych, gdzie można sobie poćwiczyć. Poniżej przedstawiamy kilka ćwiczeń, które można wykonać maszynach znajdujących się na siłowniach plenerowych.

Tutaj znajdziecie wykaz siłowni plenerowych na terenie Warszawy.

ORBITREK

Jest to maszyna na której zwiększamy naszą wytrzymałość rąk, nóg i pasa biodrowego. Jest to proste ćwiczenie na którym trzymając się rękoma za uchwyty wprawiamy maszynę w ruch poruszając na przemian rękami i nogami.

Obitrek (1)

Obitrek (2)

WAHADŁO

Ćwiczenie wzmacniające mięśnie nóg, pasa biodrowego i ramion. Na maszynie wykonujemy ruch wahadłowy, poprzez uginanie nóg w kolanach i poruszając dolną częścią ciała w lewo i prawo.

Wahadło (1)

Wahadło (2)

PIECHUR/BIEGACZ

Na tej maszynie oprócz poprawienia ogólnej kondycji , wzmacniamy mięśnie nóg, rozciągamy ścięgna i poprawiamy elastyczność stawów. Ćwiczenie wykonujemy wprawiając stopnice w ruch wahadłowy, jednocześnie trzymając się poręczy.

Piechur (1)

Piechur (2)

Już niedługo druga cześć naszego cyklu.

Życzymy udanych treningów.

Działamy Działamy

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s